TIEDOTE: JOUNI HOLOPAINEN JATKAA KUOPION KOKOOMUKSEN PUHEENJOHTAJANA

4.12.2017

"Politiikalla on väliä. Jo kuntavaaleissa 2008 linjaamamme tavoite ´Kaupunki kaupunkilaisille´ päivitetään uuden Kuopion kaupunki- ja kasvupolitiikan edistämiseen.” Linjaa Holopainen

Kuopion Kokoomus valitsi syyskokouksessaan 1.12. yksimielisesti Jouni Holopaisen jatkamaan yhdistyksen puheenjohtajana vuodelle 2018.

”Kokoomuksen tavoitteena on jatkaa edellisenä kahtena valtuustokaudella ajamaamme rohkeaa kaupunki- ja kasvupolitiikkaa. Työmme jälki näkyy tänä päivänä Kuopion vetovoimaisuutena ja tätä linjaa tulee jatkaa myös tällä valtuustokaudella. Politiikalla on väliä. Jo kuntavaaleissa 2008 linjaamamme tavoite ´Kaupunki kaupunkilaisille´ päivitetään uuden Kuopion kaupunki- ja kasvupolitiikan edistämiseen.” Linjaa Holopainen

Muiksi hallituksen jäseniksi valittiin: Esko Kinnunen, Allu Koskinen, Veli-Matti Lammentausta, Jouni Lintunen, Sakari Pääkkö, Kati Sweeney, Jyrki Toivanen, Taisto Toppinen ja Tiina Viljakainen.
Hallituksen varajäseniksi valittiin Päivi Marttila, Anna Soukkamäki ja Jonna Torni-Holopainen

Hallitus järjestäytyy ja päättää hallituksen jäsenten vastuualuista vuoden alussa.