JOUNI HOLOPAINEN JATKAA KUOPION KOKOOMUKSEN PUHEENJOHTAJANA

17.11.2018

– PEKKA KANTASELLE KANSALLISEN KOKOOMUKSEN KULTAINEN ANSIOMERKKI

Kokoomuksen Kuopion kunnallisjärjestö valitsi syyskokouksessaan 17.11. yksimielisesti Jouni Holopaisen jatkamaan yhdistyksen puheenjohtajana vuodelle 2019. Kokouksessa luovutettiin myös Kansallisen Kokoomuksen kultainen ansiomerkki puolueen pitkäaikaiselle toimijalle, Kuopion kaupunginhallituksen nykyiselle 1.vpj:lle ja valtuustoryhmän puheenjohtajalle Pekka Kantaselle.

”Vuosi 2019 haastaa kaikki Kokoomuksen nykyiset ja uudet kannattajat Kuopiossa vaalityöhön kolmen kokoomuslaisen kansanedustajan valitsemiseksi Savo-Karjalan vaalipiiristä. Lisäksi vuoden aikana käytävät eurovaalit ja maakuntavaalit pitävät vaalikoneiston käynnissä koko vuoden. Vaalithan ovat tunnetusti ihmisen parasta aikaa, joten vuosi 2019 on todella demokratian ja kansanvallan juhlaa.” Toteaa puheenjohtaja Jouni Holopainen.

Muiksi hallituksen jäseniksi valittiin: Elena Chiksoeva, Allu Koskinen, Veli-Matti Lammentausta, Sakari Pääkkö, Kati Seppälä, Kati Sweeney, Jyrki Toivanen, Taisto Toppinen ja Tiina Viljakainen.
Hallituksen varajäseniksi valittiin Esko Kinnunen, Maija Svärd ja Veikko Tiihonen.

Hallitus järjestäytyy ja päättää hallituksen jäsenten vastuualueista vuoden alussa.