Kutsumme kaikki kuopiolaiset suunnittelemaan vaaliohjelmaamme

29.11.2019

Kunnallisjärjestömme valitsi syyskokouksessaan 28.11. Jouni Holopaisen neljännelle kaudelle yhdistyksen puheenjohtajana.

- Jatkamme vahvaa ja vaikuttavaa kokoomustoimintaa Kuopiossa myös vuonna 2020. Lisäksi aloitamme valmistautumisen puolentoista vuoden päästä käytäviin kuntavaaleihin. Haluamme kutsua kotikaupunkimme asukkaat mukaan valmistelemaan vaaliohjelmaamme ja järjestämme keväästä alkaen kaikille avoimia keskustelutilaisuuksia Kuopion ajankohtaisista aiheista ja tulevaisuuden näkymistä, Holopainen toteaa.

Vaaliohjelman valmistelun lisäksi myös ehdokasasettelu on aloitettu. Tuleme jälleen jättämään täyden 88 ehdokkaan ehdokaslistan.

- Ehdokkainamme tulee olemaan eri ikäisiä, erilaisissa elämäntilanteissa olevia ihmisiä eri koulutus- ja ammattitaustoista ja eri kaupunginosista. Haluamme jatkaa Kuopion kehittämistä kaikille hyvänä asuinkaupunkina, Holopainen jatkaa.

Kunnallisjärjestön hallitukseen valittiin lisäksi Veli-Matti Lammentausta, Sakari Pääkkö, Olli-Pekka Ryynänen, Kati Seppälä, Kati Sweeney, Maija Svärd, Jyrki Toivanen, Taisto Toppinen ja Tiina Viljakainen. Varajäseniksi valittiin puolestaan Elena Chiksoeva, Simo Juuti ja Erkki Kukkonen.

Hallitus päättää tarkemmista tehtävistä järjestäytymiskokouksessaan tammikuussa 2020.

Lisätietoja:
Jouni Holopainen